Buiten, lekker in het zonnetje, blader ik in een boek over de zin van het bestaan. Ondertussen wacht ik op het zesuurjournaal. De tv in de woonkamer staat net hard genoeg om op het terras te kunnen horen wanneer het nieuws begint. Lang kan het niet meer duren, de reclame is al bezig. Uit de open schuifdeur waait het refrein: Haribo voor groot en klein, zo mooi kan het leven zijn.
Categorieën